اسفرونایزر (Spheronizer)

در حالت کلی عمل کروی سازی باعث اصلاح و بهبود عملکرد محصول، ساده شدن فرآیند تولید و کاهش هزینه ها در صنعت داروسازی می گردد. دستگاه اسفرونایزر در صنعت داروسازی جهت کروی شدن محصولات به همراه دستگاه اکسترودر به منظور پلت سازی محصولات در صنعت داروسازی به کار گرفته می شود. اصولا دو بخش اکسترودر اسفرونایزر به شکل پیوسته بوده و به دو صورت دستی و اتوماتیک عمل می کنند. به عبارتی دیگر اسفرونایزر برای ایجاد محصولات کروی که جذاب تر باشد و یا برای تحقق ویژگی های عملکرد خاص محصول پیاده سازی طراحی شده اند. اندازه کره ها توسط قطر اکسترودات (extrudates) مورد استفاده برای فرآیند کروی سازی تعیین می شود.
عموما در صنایع داروسازی کره های با قطر 0.5 تا 1 میلیمتر توسط اسفرونایزرها قابل تولید است، اما قطر 0.3 تا 7 میلیمتر اندازه نرمال کره های تولیدی برای محصولات دارویی در صنعت می باشد. اسفرونایزر قابل تامین از شرکت زیست فناوری پایاژن که با همکاری شرکت S.B.Panchal هندوستان انجام می گیرد شامل یک کاسه ی استوانه ای عمودی است که یک دیسک چرخان در درون این کاسه قرار گرفته است.

اسفرونایزر (Spheronizer)

تامین کننده

اسفرونایزر (Spheronizer)

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکتهای معتبر تولید تجهیزات داروسازی کشور هندوستان، انواع مختلفی از دستگاه های اسفرونایزر (Spheronizer) را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی فراهم کرده است.

اسفرونایزر (Spheronizer)
با ما تماس بگیرید