لایه نشانی (Layering)

فشرده سازی (compaction) و لایه گذاری (Layering) دارو از جمله پر کاربردترین تکنیک های پلتیزاسیون (Pelletization) در صنعت داروسازی هستند. در مبحث فشرده سازی اکستروژن (Extrusion) و اسفرونیزاسیون (Spheronization) جزء محبوب ترین روش ها هستند.
تکنیک لایه گذاری فرآیندی است که در آن دارو به صورت پودر محلول، یا سوسپانسیون بر روی مواد دانه(seed material) لایه بندی می شود که این عمل را می توان با هر دو روش استفاده ازCoating pan و یا استفاده از خشک کن بستر سیال انجام داد.

لایه نشانی (Layering)

لازم به ذکر است که استفاده از خشک کن بستر سیال دارای مزایای بسیاری مانند فرآیند تک واحد، بازده بالاتر، تکرار پذیری بالاتر و کنترل خوب بر فرآیند می باشد. به همین دلیل انجام فرآیند لایه گذاری با استفاده از سیستم بستر سیال بسیار مورد علاقه بوده و محبوبیت زیادی برای ساخت پلت دارد.
در لایه بندی داروهای پودری، یک محلول بایندر برای اولین بار بر روی دانه های بی اثر که قبلاً تهیه شده بود پاشیده می شود و به دنبال آن مقداری پودر افزوده می شود.

تامین کننده

لایه نشانی (Layering)

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکتهای معتبر تولید تجهیزات داروسازی کشور هندوستان، انواع مختلفی از دستگاه های لایه نشانی (Layering) را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی فراهم کرده است.

لایه نشانی (Layering)
با ما تماس بگیرید