سیستم های ذخیره و توزیع آب خالص دارویی (Storage and distribution )

سیستم توزیع و ذخیره سازی آب تصفیه شده، بخش کلیدی سیستم های آبساز است و برای جلوگیری از تصفیه مجدد لوپ توزیع آب تصفیه شده طراحی شده و دارای ابزارهای نظارتی آنلاین برای اطمینان از حفظ کیفیت مناسب آب می باشد. آب تصفیه شده در مخزن ذخیره از جنس SS 316L جمع آوری شده و توسط پمپ ها به نقاط مصرفی به گردش در می آید. از این رو در سراسر کارخانه های تولیدی، آب از طریق خطوط لوله توزیع می شود که طی آن آب خالص (PW) و آب قابل تزریق (WFI) تولیدی به طور مداوم در لوله ها به جهت جلوگیری از تولید آلودگی های باکتریایی و یا تشکیل بیوفیلم در حال گردش هستند. به علاوه در نقاط مختلف مصرفی (Points of use) بسته به نیاز مبدل های حرارتی جداگانه ارائه شده است تا دمای آب در حال چرخش را در صورت لزوم کاهش دهد.

زیست فناوری پایاژن

در این میان فاصله ی بین لوله توزیع و شیرها در نقاط مصرفی که فضای مرده (Dead Leg) نامیده می شود وجود دارد که می تواند باعث راکد ماندن آب و رشد باکتری گردد. با توجه به این که در این فاصله آب گردش نمی کند، چنانچه این Dead leg طولانی باشد رکود بیشتر و در نتیجه رشد باکتریایی بیشتری رخ خواهد داد. بنابراین در طراحی ها سعی می شود تا اندازه این فاصله به حداقل رسانده شود.

سیستم توزیع و ذخیره سازی آب شامل:

تانک ذخیره به همراه متعلقات، لوله و شیرآلات، پمپ های سانتریفیوژی، شیرها در نقاط مصرفی دارای پورت نمونه برداری، ابزارآلات، UV و Control panel میباشد.

تامین کننده

هیدروپیور آبساز
سیستم ذخیره و توزیع آب خالص دارویی

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکت معتبر هیدروپیور (HydroPure) هندوستان، در تمام بخش های تولید آب خالص از تولید، ذخیره و توزیع آب تصفیه شده، آب تزریقی و بخار خالص آماده تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی می باشد.

با ما تماس بگیرید