دستگاه پرکن جعبه

دستگاه پر کن جعبه (Cartoning) یکی از انواع دستگاه های بسته بندی دارویی است. این دستگاه کارتن هایی را درست می کند که به حالت ایستاده قرار می گیرند، تا می خورند، بسته می شوند، درزهای کناری بسته شده و سرانجام بسته بندی نهایی می شوند.

دستگاه های کارتن سازی افقی معمولاً از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند زیرا با هزینه کمتری، آزادی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. با این وجود اگر قصد بسته بندی محصولاتی مانند کپسول، گرانول یا پودر را دارید، باید ماشین های کارتن سازی عمودی را انتخاب کنید.
مزایای بسته بندی کارتن
#
محافظت از محصولات و سهولت حمل و نقل
#
سازگار با محیط زیست
#
تجدید پذیر– در مقایسه با اکثر طراحی های بسته بندی، می توانید ماده اولیه ی ساخت بسته را جایگزین کنید.
#
نصب هولوگرام برای جلوگیری از دستکاری
#
نمایش و تبلیغات
#
کارتن ها به صاحبان و تولیدکنندگان برند توانایی تولید مجموعه گسترده ای از قالب های ساختاری را می دهند.
#
مقرون به صرفه
#
قابلیت شکل پذیری آسان

زیست فناوری پایاژن
دستگاه پرکن جعبه

تامین کننده

اجزای اصلی دستگاه کارتن سازی
دستگاه کارتن سازی از اجزای مکانیکی، پنوماتیکی، الکتریکی و همچنین اجزای نوری تشکیل شده است. قطعات به منظور تولید، تبدیل و استفاده موثر از انرژی مکانیکی تولید شده سیستم، برای تشکیل یک کارتن بسته بندی در کنار هم قرار گرفته اند.
قطعات اصلی دستگاه کارتن سازی

صفحه کنترل، موتورهای الکتریکی، تابلو برق، نوار نقاله، ریل راهنما، غلتک و ناودان کارتنی، سیستم پنوماتیک، ابزار بسته بندی کارتن، چاپگر جوهر افشان و سیستم روان کننده و سیستم هشدار
دستگاه کارتن سازی نیمه اتوماتیک
با استفاده از دستگاه های کارتن سازی نیمه اتوماتیک افقی یا عمودی اپراتور محصولات را به صورت دستی وارد دستگاه می کند. عدم وجود تغذیه خودکار کارکرد دستگاه را ساده می کند اما سرعت تولید و توان تولید را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. علاوه بر این، به چندین اپراتور نیز نیاز دارد. دستگاه کارتن سازی کاملا اتوماتیک دستگاه مجهزتری می باشد که نیاز زیادی به دخالت نیروی انسانی در عملکرد آن ندارد. کارتن سازی کاملاً اتوماتیک توانایی بررسی یکپارچگی کارتن را دارد تا از کیفیت صحیح آن اطمینان حاصل کند.
سایر لوازم جانبی این دستگاه:

• سیستم های تا کننده
• چاپگرهای جوهر افشان
• سیستم جای گذاری بروشور
• سیستم های چسب بندی حرارتی

دستگاه پرکن جعبه

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکت های معتبر تولید دستگاه های پرکن جعبه از کشور هند، انواع مختلفی از دستگاه های پرکن جعبه را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع دارویی کشور فراهم کرده است.

دستگاه پرکن جعبه
با ما تماس بگیرید