کوتینگ پن (Coating Pan)

به سیستمی اطلاق می شود که برای ایجاد یک فیلم آبی یا آلی در اطراف هر نوع قرص یا گرانولی استفاده می شود. به عبارت دیگر دستگاهی است که بیشتر برای پوشش قرص ها و همچنین سایر محصولات دارویی استفاده شده و در بسیاری از کاربردهای دارویی ضروری می باشد.
در طراحی این تجهیزات عوامل مختلفی به جهت افزایش کارایی کلی دستگاه در نظر گرفته می شود که برخی از این عوامل شامل تغییرات دما، حجم صفحه، زاویه شیب و هم چنین سرعت چرخش می باشد.
حقیقت این است که روکش قرص ها در برهه ای از زمان یکی از عناصر اصلی در تولید دارو بوده اگر چه پوشش فیلم پلیمری به روش دیگری جایگزین آن شده است. با توجه به این که کوتینگ پن نقش مهمی در امر پوشش دهی قرص ها ایفا می کند برخی از دلایل لازم برای سرمایه گذاری در این نوع تجهیزات به شرح زیر می باشد:
در درجه اول این نوع سیستم ها به طور چشمگیری در پوشاندن طعم، رنگ و بوی دارو کمک می کنند و این امر امکان فروش آسان داروها در بازار را فراهم می کند.
در قدم بعدی در محافظت از دارو در برابر آسیب های فیزیکی یا شیمیایی کمک می کنند، زیرا با استفاده از روکش بر روی دارو، از هر نوع آسیب شیمیایی یا فیزیکی مصون نگه داشته و بنابراین مدت زمان ماندگاری آنها را افزایش می دهد.
به علاوه استفاده از این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا مواد تشکیل دهنده را به عنوان عامل اصلی ایجاد ناسازگاری شیمیایی داروها در پوشش قرار دهید و البته بهترین مزیت این است که شما قادر خواهید بود مواد شیمیایی ضروری را که باید هنگام پردازش دارو مخلوط شوند، تعیین کنید.
در نهایت این دستگاه از تجزیه دارو به ویژه هنگام قرار گرفتن در معرض مایعات معده محافظت کرده و این باعث می گردد تا سرمایه گذاری به جهت داشتن این نوع تجهیزات کاملاً ضروری باشد.

زیست فناوری پایاژن

تامین کننده

کوتینگ پن (Pan Coater)

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکتهای معتبر تولید تجهیزات داروسازی کشور هندوستان، انواع مختلفی از دستگاه های کوتینگ پن را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی فراهم کرده است.

با ما تماس بگیرید