دستگاه پرکن پودر

انواع پودرهای مورد استفاده در پرکننده های پودر در مقیاس صنعتی، ممکن است یکی ازانواع مواد خام، محصول حد واسط و یا محصول نهایی باشد. ظرف بسته بندی با توجه به این سه نوع محصول انتخاب خواهد شد. علاوه بر این، باید ویژگی های پودر نظیر ظرافت پودر و خصوصیات جریان پودر را قبل از انتخاب یک دستگاه پر کن پودر مناسب بررسی نمود.

فناوری های پر کن پودر

انتخاب دستگاه پرکن مناسب به فاکتورهای زیر بستگی دارد:
1. وزن پر شدن
2. سطح دقت
3. تعیین میزان دوز
4. ویژگی های محصولات
5. ابعاد دهانه ظروف

قطعات / اجزای دستگاه پرکن پودر

* موتور پرکن - سرعت چرخش شیشه های پر کننده را تنظیم می کند.
* موتور مخلوط کن - شدت عملکرد مخلوط کن ها را در ترکیب پودر کنترل می کند.
* سرهای قاب اصلی - یک پوشش محافظ خارجی در برابر آسیب مکانیکی احتمالی ایجاد می کند.
* تعیین سطح - این قطعه میزان پودری را که در بسته ها پر می شود را تعیین می کند. دو نوع هستند، تعیین سطح پیوسته و تعیین سطح نقطه ای.
* درگاه تغذیه - محل عبور محصولات پودر را فراهم می کند.
* هاپر - سیستم دوز را تشکیل می دهد.
* میز کار - این بستری برای قرار دادن ظروف پر شده از قبل است.
* ترازوی الکتریکی - برای توزین اتوماتیک بسته های پر یا خالی.
* جمع كننده سرریز - محصولات پودر ریخته شده را به طور موقت از داخل پر می كند.
* جعبه کنترل - تمام دکمه های پاور و کنترل را به همراه پلاگین ها در خود جای داده است. * پایه - یک ساختار پشتیبانی مکانیکی محکم برای موقعیت دهی پیوسته کل تجهیزات فراهم می کند.

دسته بندی ماشین آلات پرکن پودر

دستگاه پرکن پودر تک سر
تقریباً تمام انواع پودرها (جریان آزاد و غیر آزاد) را در بسته بندی ها پر می کند. در هر دو حالت نیمه اتوماتیک و کاملا اتوماتیک در دسترس هستند. از مزایای این دستگاه می توان به نرخ بهره وری بالا، دقت بالا در پر کردن، کاربری آسان و کاهش هزینه تولید اشاره کرد. محدودیت این دستگاه سرعت پایین در پر کردن محصولات حجیم می باشد.
دستگاه پرکن پودر دو سر
پودرهای جریان آزاد و غیر آزاد را پر کرده و در مقایسه با پرکن پودر تک سر قادر به پر کردن سریع است.
دستگاه پرکن پودر خلاء
پرکن های پودر خلاء امکان پر کردن ظروف با تقریباً انواع پودرها را بدون استفاده از سوراخ کن و همزن دارند. از مزایای این دستگاه می توان به حفظ یکپارچگی محصول، ایجاد گرد و غبار کم و امکان تغییر سریع قطعات اشاره نمود.
دستگاه پرکن وزن خالص
تجهیزات پر کن وزن خالص قادر است پودر را قبل از توزیع در بسته بندی ها وزن کند. این ماشین آلات از یک سیستم توزین و یک سلول توزین درست قبل از پر کردن استفاده می کنند. مزایای این دستگاه شامل تولید بسته بندی هایی با دقت وزنی بالا و همچنین توانایی مدیریت اشکال، اندازه ها و وزن های نامنظم محصولات و بسته ها می باشد.
دستگاه پرکن Auger
پرکن های آگر در صنعت پرکن ها کاملاً شناخته شده هستند. این دستگاه شامل یک قیف، میله همزن و یک مته در داخل سیلندر پر کننده است. برخلاف پرکن وزن خالص، پرکن های Auger حجمی هستند و آنها پودر را وزن نمی کنند. این دستگاه مناسب ترین نوع برای پر کردن تمام پودرهای ریز مانند: آرد، پودر کیک، پودرهای تالک و غیره بوده و از تنوع گسترده ای در ظرفیت پر کردن و بدون نیاز به تغییر قطعات برخوردار است.

زیست فناوری پایاژن

تامین کننده

جی پی ماشین (JP Machine)
دستگاه پرکن پودر

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکتهای معتبر تولید تجهیزات داروسازی کشور هندوستان، انواع مختلفی از دستگاه های پر کن پودر را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی فراهم کرده است.

دستگاه پرکن پودر
با ما تماس بگیرید