دستگاه بسته بندی دمنوش دستگاه بسته بندی دمنوش، برای بسته بندی انواع چای کیسه ای، دمنوش های مختلف مثل چای سبز، نعنا، گل گاوزبان و برگ به لیمو و غیره استفاده می شود.
دستگاه بسته بندی چای هرمی، دارای اجزایی مانند سیستم توزین پیمانه ای داخل کاغذ حرارتی (فیلتر)، همراه با ادوات نصب نخ و اتیکت است.
مواد گیاهی خشک به مقدار از پیش تعیین شده توسط دستگاه جداشده و در داخل کاغذ لفاف مخصوص ریخته و پر میشود. پس از قرارگرفتن انتهای نخ در داخل بسته، همزمان سه طرف کاغذ توسط حرارت فک های مخصوص پرس شده و دوخته می شود. بسته های یک بار مصرف به صورت لفاف سه طرف دوخت است. ظرفیت مخزن دستگاه ها و سرعت بسته بندی خط تولید و بسته بندی دمنوش های گیاهی بسته به مدل دستگاه متغیر می باشد. جنس بدنه آن از آهن و استیل است. عملکرد دستگاه به صورت الکترومکانیک است. نحوه کار این گونه است که ابتدا چای معمولی را توسط آسیاب بحالت گرانولی تبدیل می کند. پس از وزن کردن پیمانه ای مواد، آنها را داخل کاغذهای لمینت میریزند و با دوخت سه طرفه آن را به صورت کیسه های فرم تی بگ در می آورند.

زیست فناوری پایاژن
دمنوش

تامین کننده

دستگاه بسته بندی دمنوش

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکت های معتبر تولید دستگاه های بسته بندی هرمی چایی از کشور چین، انواع مختلفی از دستگاه های بسیته بندی هرمی چای را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع تولید کننده چای هرمی و دمنوش فراهم کرده است.

دستگاه بسته بندی دمنوش
با ما تماس بگیرید