دستگاه کپسول پرکن ژلاتین سخت (hard Gelatin Capsule Filling Machine) • کپسول ژلاتین سخت
شما با استفاده از دستگاه پرکن کپسول کاملاً اتوماتیک می توانید کپسول های ژلاتین سخت تولید نمایید. روند ساخت پوسته خارجی و پر کردن در مراحل مختلف رخ می دهد. بیشتر کپسول های ژلاتین سخت یا کپسول های دو تکه از دو قسمت تشکیل شده است که شامل بدنه کلاهک و درپوش کپسول است.
انواع ماشین آلات پر کن کپسول کاملاً اتوماتیک:

دستگاه های کاملاً اتوماتیک پرکن کپسول در انواع مختلف و با عملکردهای متفاوت وجود دارند. انتخاب شما برای دستگاه پرکن کپسول کاملاً اتوماتیک به نوع کپسول و مواد پر کننده داخلی آن بستگی دارد. به این معنی که قبل از انتخاب شما باید از هدف و کاربرد اصلی دستگاه پر کن کپسول کاملاً اتوماتیک مورد نیاز پیش آگاهی داشته باشید.

زیست فناوری پایاژن

• دستگاه پر کن کپسول پین های پرکننده (Tamping Pin Capsule Filling Machine)
دستگاه پر کن کپسول پین های پرکننده برای پر کردن کپسول های خالی ژلاتین سخت به فناوری (Tamping Pin) نیازمند است.

دستگاه پرکن کپسول (ژلاتین سخت)

تامین کننده

دستگاه پرکن کپسول دوزاتور (Dosator Capsule Filling Machine)

این نوع دستگاه می تواند برای طراحی و تولید کپسول های مورد نیاز در آزمایشات بالینی مورداستفاده قرار گیرد. مهمترین ویژگیهای دستگاه پرکن کپسول دوزاتور سطح بالای صحت و دقت در کاربردهای دوز بندی است. همچنین می توان از دستگاه پرکن کپسول دوزاتور برای پر کردن قرص ها، پودرها و پلت های مختلف در کپسول هایی با اندازه های مختلف استفاده کرد.

دستگاه پرکن کپسول (ژلاتین سخت)

دستگاه پر کن کپسول ژلاتین سخت وسیله ای است که در پر کردن کپسول های سخت ژلاتین از آن استفاده میشود. می توانید از دستگاه برای پرکردن پودرها، گرانول ها و قرص ها در کپسول های خالی ژلاتین سخت استفاده کنید.

دستگاه پرکن کپسول (ژلاتین سخت)

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکتهای معتبر تولید تجهیزات داروسازی کشور هندوستان، انواع مختلفی از دستگاه های پر کن کپسول (ژلاتین سخت) را با طیف متنوعی از کیفیت جهت تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی فراهم کرده است.

دستگاه پرکن کپسول (ژلاتین سخت)
با ما تماس بگیرید