مولد بخار خالص (Pure Steam Generator)

بخارها در صنعت داروسازی عمدتا به دو دسته ی بخار صنعتی و بخار دارویی تقسیم می شود.

بخار صنعتی(Industrial steam) :

این نوع بخار در دیگ های بخار تولید شده و به عنوان تاسیسات در کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد. این در حالیست که این نوع بخار در تماس با هیچ محصول و تجهیزاتی در حین انجام فرآیند قرار نمی گیرد. با توجه به اینکه این نوع بخارها دارای ناخالصی هایی است تا از ایجاد خوردگی و یا رسوب گیری در دیگ بخار و سایر تجهیزات جلوگیری به عمل آورد، از این رو نمی توان آن را بخار خالص نامید. این نوع بخار اصولا دارای افزودنی های شیمیایی جهت کنترل رسوب زایی و خوردگی، فشار و pH بالا میباشد.

زیست فناوری پایاژن


بخار تمیز و بخار خالص (Clean steam) :

در صنعت داروسازی بخار تمیز که عاری از هرگونه آلاینده و ناخالصی همچون آمین ها و هیدرازین ها است از آب تصفیه شده حاصل می گردد. زمانی که میعانات بخار مطابق با استانداردهای آب خالص قابل تزریق باشد، بخار حاصل را می توان بخار خالص (Pure steam) نامید. بخار خالص عمدتاً برای استریل کردن مخازن، فیلترها و سیستم های لوله کشی و هم چنین محصولات در استریل سازها استفاده می شود. بعلاوه از بخار خالص جهت رطوبت زایی اتاق تمیز(Clean room) بسته به نیاز شرکت ها استفاده می شود.

تامین کننده

هیدروپیور آبساز
مولد بخار خالص

شرکت زیست فناوری پایاژن با داشتن نمایندگی از شرکت معتبر هیدروپیور (HydroPure) هندوستان، در تمام بخش های تولید آب خالص از تولید، ذخیره و توزیع آب تصفیه شده، آب تزریقی و بخار خالص آماده تامین نیاز بخش های مختلف صنایع داروسازی می باشد.

با ما تماس بگیرید